یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال ساحلی منطقه ۱۶ | کدام مناطق در سکوی دوم و سوم ایستادند؟

کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال ساحلی منطقه ۱۶ | کدام مناطق در سکوی دوم و سوم ایستادند؟

کد خبر: 2535

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۶ از کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال ساحلی مردان این منطقه در چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، «سیدمهدی حسینی» ضمن تبریک کسب این موفقیت ورزشی به شهروندان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منطقه ۱۶ و آرزوی پیروزی‌های بیشتر در عرصه‌های ورزشی گفت: «چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حضور ۲۴ تیم برگزار و پس از مرحله فینال قهرمانان پایتخت معرفی شدند.»  

این دوره از مسابقات طی ۲ روز برگزار و در پایان با برگزاری آیین اختتامیه، به برگزیدگان، جوایز، حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

بر این اساس، تیم منطقه ۱۶ الف با ترکیب «مهدی رضایی» و «حسین میرزایی» به مقام اول دست یافت. تیم منطقه ۱۵ نیز با ترکیب «حبیب اکبرزاده» و «آرین گلریز» دوم شد و عنوان سومی این مسابقات نیز به تیم والیبال ساحلی منطقه یک با ترکیب «علی مسلمی» و «ابوذر ابراهیم‌زاده» رسید.

گفتنی است پس از بازی فینال که در زمین ورزشی صدف شهرداری منطقه ۱۶ برگزار شد، طی مراسمی از خانواده معظم شهید لرستانی و نیز «نصرالله خان‌محمد» پیشکسوت والیبال تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 722154

منبع: hamshahrionline-722154

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید